[O1] Sprężyny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • majki
    Drive
    • 2008
    • 63

    [O1] Sprężyny

    Też to kilka razy miałem, wyprzedza TIR TIR-a wyjeżdżając przede mnie jak nikt za mną nie jedzie. Ale prośba przez radyjko, by wyprzedzany TIR nieco zwolnił, aby skrócić czas wyprzedzania jest odbierana pozytywnie.
    Wg mnie kagańce powinny być ustawiane dla wszystkich Truckerów na tą samą wartość max prędkości i wtedy może by nie dochodziło do takich sytuacji (nie musieliby sie wyprzedzać). A swoją drogą to ile taki kierowca zaoszczędzi czasu - kilka kilkanaście minut może na 4,5h jazdy nonstop.
    A zawracanie takiego składu to już karygodne, 10 lat za same stworzenie zagrożenia, a w tym przypadku dożywocie tylko.
    wiel się słyszało o takich wyczynach głównie na "gierkówce".
    PS. Średnio inteligentna małpa by czegoś takiego nie wymyśliła.
    Takich dwóch jak nas trzech, to nie ma ani jednego...
  • piotrekpruszcz
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2007
    • 122

    #2
    [O1] Sprężyny

    Witam, mam jedno głupie pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi, być może źle szukałem. Mianowicie: Czy oryginalne sprężyny są takie same w benzynie jak i dieslu? Mam O1 benzynke z silnikiem AEE i załozyłem sprężyny, które siedziały w dieslu (kropki zielona i 3 białe). Teraz samochód wygląda jak wóż drabiniasty - szpara między kołem a nadkolem jak w rasowej terenówce.... Jest jakiś sposób żeby to jakoś normalnie wyglądało?

    Komentarz

    • marekzu
      L&K
      • 2007
      • 1412
      • Superb II combi (3V5)

      #3
      jest sposob - wymiana na sprezyny do silnika benzynowego - diesel ma wieksza wage stad teraz twoje auto wyglada jak terenowe

      Komentarz

      • Marian 2
        L&K
        • 2007
        • 1085
        • Octavia I combi (1U5)
        • AQY 2.0 MPI 115 KM

        #4
        Najlepiej się tym nie martwić, tylko być zadowolonym, i korzystać z zalet wyższego zawieszenia. Bardzo dużo użytkowników Octavii chce właśnie celowo podwyższyć zawieszenie, aby nie walić w kamienie na byle polnej dróżce, lub o asfalt w trochę głębszej koleinie.

        Komentarz

        • Samiec
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 4287
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          Ja bym sie cieszyl :wink: jezeli ten efek jest zaobserwowany zaraz po zmianie sprezyn, to moga one jeszcze pojsc w dol. Zawsze po zmianie amorkow/springow auto stoi wyzej, a pozniej sie uklada i idzie troche w dol.
          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

          Komentarz

          Pracuję...